VTER monitor stopien mniej ok 1920x10803 1 -

Głównym celem kampanii jest dostarczenie mieszkańcom praktycznej wiedzy o tym, jak poprzez zmianę codziennych nawyków można oszczędzać ciepło.

W kampanii przedstawiamy przykłady prostych, codziennych działań, które mogą przynieść oszczędności. Zachęcamy do optymalnego zarządzania temperaturą, podpowiadamy, jak prawidłowo wietrzyć mieszkania. Ważnym aspektem oszczędzania ciepła są również przestrzenie wspólne w blokach mieszkalnych – zamykanie drzwi wejściowych czy szczelne okna.

Zapraszamy do obejrzenia filmów i posłuchania podcastów.

Podcasty

Veolia term jest aktywnym uczestnikiem życia lokalnych społeczności w miastach, w których dostarcza ciepło.

Działania edukacyjne są prowadzone w 60 polskich miastach, w których działają spółki z grupy Veolii term.

VTER monitor stopien mniej ok 1920x1080 6 72 -